.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طولانی شدن روند اعلام نتایج انتخابات در ساری و احتمال تردید در صحت انتخابات
اگرچه دو روز از برگزاری انتخابات شوراهای شهر می‌گذرد اما در شهرستان ساری هنوز نتایج رسمی این انتخابات مردمی اعلام نشده‌است. و گفته می‌شود علت طولانی شدن این مسئله اعتراضی است که برخی از کاندیداهای شورای شهر به نتایج انتخابات دارند، مربوط می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، انتخابات حرکتی مردمی است تا عدالت را در جامعه حکم‌فرما کند و منتخبی مردمی را بر مسند ریاست بنشاند.

برای تحقق این حرکتی مردمی باید انتخاباتی برگزار شود که عدالت و قانون‌مندی در آن در جریان باشد و نظارت صحیحی برای رسیدن به این آرمان‌هایی که اسلام نیز خواهان تحققش است صورت پذیرد.

استان مازندران نیز شوری حماسی را به چشم دید و مردم نیز خواهان به بار نشستن نتیجه حضورشان در انتخابات هستند.

نتیجه انتخابات شوراهای شهر و روستا، در بیشتر شهرهای استان اعلام شده‌ است اما مردم شهر ساری نیز همچنان در انتظار اعلام نتایج این انتخابات هستند.

اگرچه با گذر دو روز از برگزاری انتخابات، هنوز نتایج رسمی اعلام نشده‌است اما نتایج اولیه و غیررسمی اعلام شده انتخابات شورای شهر این شهرستان، اعتراض بیش از 60 کاندیدا را به همراه داشت.

انتخاباتی که برگزار می‌شود باید فارغ از هر گونه شبهه‌ای، نتیجه درستی را به همراه داشته‌ باشد، نتیجه‌ای عادلانه که پاسخی به مشارکت مردمی در انتخابات خواهدبود.

هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر نیز برای رسیدن به این مقصود حضور دارد و هدفش تایید اجرای انتخاباتی سالم در شهرستان‌ها است.

علاوه بر اعتراض‌ها کاندیداهای شورای شهر ساری، شنیده می‌شود که خود هیأت نظارت این شهرستان نیز در صحت این انتخابات تردید دارد و آن را انتخاباتی مخدوش می‌داند، اگرچه نظر نهایی بر عهده هیأت عالی نظارت استان واگذار شده‌ است.

ظاهرا گفته می‌شود با توجه به بررسی گزارش‌ها و تخلفات صورت گرفته، بیشتر آرای حاصله افراد منتخب فاقد صحت است و با توسل به تطمیع افراد و خرید آرا صورت گرفته‌ است.

آنچه انتظار است اینکه باید فرمانداری نیز باید در راستای تحقق این عدالت همگانی گام بردارد و با اقدامی درست نتیجه به دست آمده را اعلام کند و در صورت اعتراض و یا بحثی از مجرای قانونی پیگیری صورت گیرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.